עד שנת 2021 קהל היעד בטיקטוק היה בעיקר ילדים ונערים עד גילאי 21-22. משנת 2022 והלאה התחילו להתחבר לפלטפורמה גם קהלי יעד בוגרים יותר בשנות ה-30 וה-40 לחייהם כמו כמו אימהות, חובבות אופנה, טיפוח ועוד.
טיקטוק ידועה בעיקר ביכולת שלה להגיע עם סרטון טוב לחשיפה מטורפת של מאות ומיליוני צפיות, וכל זה בחינם.
אז למה לעשות בכל זאת קמפיין ממומן בטיקטוק? ומי מתאים?
העסקים שמתאים לקידום ממומן בטיקטוק יהיו עסקים שקהל היעד שלהם נפוץ בטיקטוק כמו טיפוח, קומסטיקה, מוצרים לאמהות ומוצרים לבעלי חיים. ילדים אי אפשר לטרגט מתחת לגיל 18 ככה שזו לא אופציה.
תקציב לטיקטוק נע באזור 1000 ש"ח לחודש שלם עבור קמפיין אחד, אך יכולת הטירגוט של טיקטוק לא ברמה גבוה כמו זו של פייסבוק ואינסטגרם לכן הפלטפורמה טובה בעיקר לחשיפה לקהל חדש – ומהר.
תוכן לטיקטוק דורש לייצר סרטונים! אם אין ברשותך את היכולת לצלם או להצטלם באופן שוטף, או לחילופין סוג העסק לא מתאים לצילום סרטונים, יהיה לעסק שלך קשה להשתלב בפלטפורמה.