מה זה פרסום בפייסבוק?

קידום בפייסבוק ובאינסטגרם מהווה כיום את אחד המנופים החזקים ביותר לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי. החיבור האסטרטגי בין שתי הפלטפורמות, שנוצר בעקבות רכישת אינסטגרם על-ידי פייסבוק ב-2012, מאפשר לעסקים להפעיל קמפיינים משולבים ביעילות מרשימה בשני הערוצים המובילים.

אחד היתרונות המשמעותיים של שיווק בפייסבוק הוא האפשרות לעשות פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים. זאת בזכות היכולת לחשוף את העסק או המוצר שלך לקהל יעד חדש ורלוונטי, לרוב ללא צורך בעלויות גבוהות או אתר אינטרנט מורכב ובמיוחד העלות הנמוכה יחסית בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים כמו טלוויזיה או אפילו קידום בגוגל. 

שילוב אסטרטגי בין פרסום אורגני בפייסבוק לבין קידום ממומן בפייסבוק מאפשר למקסם את החשיפה של העסק, להגדיל את כמות הפניות ולשמור על תזרים יציב לאורך זמן.

פרסום ממומן בפייסבוק

קמפיין ממומן בפייסבוק או פרסום ממומן בפייסבוק, ידועים גם כקמפיין פרסום בפייסבוק ואינסטגרם וזו היא דרך מצוינת להגיע אל לקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה. פרסום ממומן בפייסבוק מציע לבעלי עסקים אפשרות להגיע לקהלי יעד מדויקים על ידי פרסום מודעה בפייסבוק דרך מערכת הטירגוט המתוחכמת שנקראת מנהל המודעות של פייסבוק.

שיווק נכון בפייסבוק מתבצע על ידי פרסום ממוקד בפייסבוק אשר מאפשר לעסק שלך להגיע לאנשים הנכונים, בזמן הנכון. קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם משתמש בכלים מתקדמים לטירגוט ושיטות שונות להנעה לפעולה כמו הרשמה בטופס לידים, מעבר ישיר לוואטסאפ, מעבר לרכישה באתר ועוד.

את הקמפיינים מנהלים דרך מערכת צד שלישי שנקראת מנהל המודעות או Business manager ולא דרך הדף העסקי בפייסבוק. המודעות רצות גם בפייסבוק וגם באינסטגרם במקביל – יש לבצע סינכרון בין החשבונות לפני תחילת הפרסום.

 

כמה עולה פרסום ממומן בפייסבוק?

לפרסום ממומן בפייסבוק מחיר משתנה בהתאם לתקציבי המימון ולמחיר של המשווק. לעיתים בעלי עסקים משתמשים בשירותים נוספים כמו יצירת תוכן או צילום סרטונים ולכן ישלמו יותר עבור חבילת קידום בפייסבוק.

לפרסום מודעה בפייסבוק מחיר משתנה גם כן. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל קהל היעד הפוטנציאלי של העסק, סוג המודעה שמפרסמים והדירוג הכללי של העסק. לרוב המחיר ינוע בין 30-150 ש"ח ומעלה ליום, או ממוצע של 1000-5000 ש"ח בחודש. 

עסקים שמייצרים תוכן איכותי שהקהל אוהב, ישלמו פחות. גם עסקים שהקהל שלהם נמצא במיקום גאוגרפי מצומצם כמו עיר אחת או קידום לפי רדיוס, גם ישלמו פחות. כמו כן מודעות שמטרתן להשיג רק חשיפה, יהיו מודעות זולות יותר (ממוצע של 30 ש"ח ליום למודעה) ממודעות שמטרתן להשיג לידים או רכישות באתר (ממוצע של 60-80 ש"ח ליום למודעה)

רוצה לשמוע עוד על קידום בפייסבוק?

אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על כל שאלה





    מה קורה ברבעון הראשון של התהליך?

    1

    חודש ראשון

    - שיחת אסטרטגיה המפרטת לעומק את הייחוד בשירותים/מוצרים ואת המטרות העסקיות
    - העברת כל קבצי התוכן הנדרשים (תמונות/סרטונים/המלצות/לוגו)
    - ייצור תכנים וגרפיקות ראשוני לחודש עבודה קדימה
    - סידור הנראות של הדפים העסקיים
    2

    חודש שני

    - העלאת התכנים החדשים
    - הקמת קמפיין
    - מדידת תוצאות בזמן אמת
    - הכנת תכנים לחודש שלישי - במידה ומחליטים להמשיך
    3

    חודש השלישי והלאה

    ללא התחייבות - המשך תלוי בך
    - חקירת התוצאות ומיקוד הקמפיינים (אופטימיזציה)
    - הכנת תכנים לחודש רביעי

    ניסיתי לקדם בעבר והחשבון שלי חסום

    במקרה של חשבון מודעות חסום – הפתרון יהיה פתיחת החסימה או הקמה של חשבון חדש. תלוי במצב החשבון ובעומק הבעיה.
    לפרטים נוספים על חשבון מודעות מושבת בפייסבוק לחצו כאן

    איפה כדאי לי לקדם? פייסבוק או אינסטגרם

    ראשית חשוב להבין שלמרות הבעלות משותפת, פרסום בפייסבוק וקידום באינסטגרם מציעים חוויות משתמש שונות. כל פלטפורמה מתאפיינת בחווית משתמשת ייחודי שדורש אסטרטגיה מותאמת לקהלי היעד השונים.

    אינסטגרם היא פלטפורמה המבוססת על אלמנטים ויזואליים מרהיבים ותוכן תמציתי. הרשת מושכת בעיקר קהל צעיר ודינמי בגילאי 14-45, עם רוב משמעותי של נשים. קידום עסק באינסטגרם יעיל במיוחד למותגים המציעים מוצרים או שירותים שניתן להציגם באופן ויזואלי כגון אופנה, אוכל, עיצוב, אמנות, קוסמטיקה, נסיעות ואירועים.

    לעומתה, פייסבוק מהווה פלטפורמה רב-ממדית המשלבת תוכן אינפורמטיבי עם אלמנטים ויזואליים. הרשת מושכת קהל בוגר יותר, בגילאי 25 עד 65, עם חלוקה שווה יחסית בין גברים לנשים. קידום אורגני בפייסבוק מאפשר יצירת תוכן מעמיק יותר, כולל מאמרים, סרטונים ארוכים, סקרים מפורטים וקבוצות דיון המטפחות קהילה סביב המותג. הפלטפורמה מתאימה במיוחד לעסקים המציעים שירותים מקצועיים, פתרונות B2B, מוצרים טכנולוגיים, שירותים פיננסיים, נדל"ן וחינוך.

    יש לי עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, זה מספיק כדי להתחיל?

    כדי להתחיל תהליך של ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות נדרשים עמודים עסקיים מחוברים, עם נראות טובה ותוכן שמציג את השירותים או העסק.
    הסיבה לכך היא שלקוחות פוטנציאליים ללא היכרות מוקדמת עם העסק, עלולים לחשוש מיצירת קשר ראשוני ולכן קודם הם יכנסו לקיר לבחון מי העסק, מה הוא עושה?, כמה זמן קיים?, לפעמים גם ילכו לחפש בגוגל.

    חשוב שהעמוד העסקי יראה טוב וישדר אמינות כך שבמבט מהיר של כמה שניות, הלקוח שהגיע מהקמפיין יוכל להבין ולהתרשם. במקרה שלא קיימת תשתית מתאימה, יש צורך בהקמה חד פעמית.
    אם העסק שלך תלוי באתר, למשל אתרי סחר ועסקים שמוכרים אונליין, יש צורך באתר נגיש בעל נראות טובה לחווית המשתמש ולעיצוב באתר יש משמעות גדולה להצלחת הקמפיין.

    כמה זמן עד שרואים תוצאות?

    תוצאות בתהליך נראות לעין בטווח של חודשיים עד שלושה

    מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

    השירות כולל:
    • פתיחת חשבון פרסום באינסטגרם ופייסבוק
    • תחזוקה ונראות של העמודים העסקיים
    • 4-6 פוסטים או רילסים בחודש כולל עריכת סרטונים
    • כתיבת תוכן לסושיאל
    • מענה הולם לתגובות וביקורות
    • פרסום ממומן באינסטגרם ופייסבוק במקביל

    האם חייב אתר או דף נחיתה כדי להתחיל קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם?

    לא, לא חייב אתר או דף נחיתה כדי לקדם בפייסבוק מכיוון שלרשתות החברתיות יש מערכת שלמה של קליטת לידים, הפנייה להודעה ישירה או לחיוג מהיר, כמו כן הדף העסקי משמש כפלטפורמה להציג את העבודות או השירותים שלך ולכן רצוי שיראה מזמין ומקצועי. 

    אולי יעניין אותך לקרוא גם…

    Filter

    מזון למוח

    מושגים בשיווק שחייב להכיר

    עולם השיווק הדיגיטלי מלא במושגים וראשי תיבות כמו אופטימיזציה, CPA ו-ATL שעלולים להרתיע בעלי עסקים רבים ואפילו אנשי מקצוע מתחילים. לעתים קרובות, מאחורי קיצורים מסובכים אלה מסתתרים רעיונות פשוטים למדי,…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך להקים מועדון לקוחות לעסקים

    מה זה מועדון לקוחות?  מועדון לקוחות הוא כלי מתחום השיווק שפועל לטובת שני הצדדים – צד בעל העסק וצד הלקוח. הלקוח מוסר פרטים אישיים שונים כגון: שם ושם משפחה, נייד,…

    קידום ושיווק באינסטגרם

    אינסטגרם פותחה בשנת 2010 בסן פרנסיסקו, קליפורניה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, אינסטגרם משמשמת בעיקר לשיתוף תמונות ווידאו קצר של עד דקה והיום מונה למעל כ-200 מיליון משתמשים רשומים.…

    פתיחת חשבון במנהל המודעות של פייסבוק

    מה זה ביזנס מנג'ר? (Ad Manager) Business Manager נקרא גם מנהל המודעות של פייסבוק והוא הכלי המקצועי המרכזי לניהול קמפיינים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.מנהל המודעות (Ad Manager) הוא הכלי הספציפי…

    שחזור סיסמא ואיתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם

    איתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם יכול להיות אתגר, במיוחד אם פתחתם אותם לפני למעלה מעשור. עם זאת, בזכות שיפורים במערכות השחזור ושיתוף הפעולה המוגבר בין הפלטפורמות השונות, יש דרכים רבות…
    בניית אתרים

    כמה עולה לבנות אתר?

    האם גם אתם נפלתם בפח הקסם של "אתר במחיר מציאה"? בעולם שבו הבטחות על אתרים ב-2,500 שקלים צצות מכל עבר, רבים מגלים את האמת המרה רק לאחר שהכסף כבר הוצא.…

    חשבון מודעות מושבת? זה מה שצריך לעשות

    השבתת חשבון מודעות בפייסבוק: הסיבות והפתרונות   מהי השבתת חשבון מודעות? חשבון מודעות מושבת בפייסבוק או חשבון אינסטגרם מושבת מתייחסים למצב שבו חשבון המודעות שלך, שמנוהל דרך Facebook Ads Manager,…

    פתיחת חשבון פייסבוק עסקי ואינסטגרם

    תכירו את מערכת הקידום של פייסבוק: פייסבוק היא רשת חברתית שהתפתחה לתאגיד הענק "מטא". במרוצת השנים רכשה פייסבוק את אינסטגרם ואת וואטסאפ, והכניסה אותם תחת חברת META. עוד מראשיתה, פייסבוק…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך להיות מותג?

    מה זה מותג? מותג הוא יותר מסתם לוגו או שם. מותג מייצג את כל החוויות והאסוציאציות שיש לצרכן עם מוצר או חברה מסוימת. מותג חזק יכול להוות נכס משמעותי לחברה,…
    בינה מלאכותית

    איך הבינה המלאכותית תשפיע עלינו

    מה זה בינה מלאכותית? בינה מלאכותית באנגלית מכונה גם AI ואלו ראשי תיבות של Artificial Intelligence. AI הוא תחום במדעי המחשב שמתמקד בהפיכת מכונות או תוכנות ל"מודעות" או חכמות במובן…
    אסטרטגיות בשיווק

    קידום אורגני מול פרסום ממומן

    קידום אורגני מול פרסום ממומן כל עסק המעוניין להצליח ולהגדיל את החשיפה שלו חייב להשקיע בשיווק איכותי, שנכון ל-2025 - רובו מבוסס על האינטרנט. שתי הדרכים המרכזיות לעשות שיווק באינטרנט…
    אסטרטגיות בשיווק

    מה זה אופטימיזציה?

    מה זה אופטימיזציה? אופטימיזציה באופן כללי מתייחסת לתהליך של שיפור או ייעול של משהו כך שהוא יגיע לתוצאה הטובה ביותר האפשרית. המטרה היא להשיג את התוצאה המיטבית עם המשאבים הקיימים,…
    בניית אתרים

    המדריך המלא לבניית אתר

    מה זה אתר? ולמה צריך אחד אתר אינטרנט מורכב מ-3 מרכיבים בסיסים – 1. גוף האתר – גוף או מערכת המכילים תוכן. בגוף האתר מבצעים את תהליך הפיתוח בתהליך בניית…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך בוחרים חברה ליעוץ אסטרטגי?

    מה זה יעוץ אסטרטגי לעסק? יעוץ אסטרטגי הוא תהליך בניהול עסקי אשר מביא ערך ומיומנויות של חשיבה אנליטית ויכולת יצירתית לפתור בעיות מורכבות ולייעל תהליכים מסובכים, תקשורת אפקטיבית ויכולת לראות…

    הכל על פרסום בפייסבוק

    מי היא פייסבוק?  פייסבוק היא רשת חברתית שנוסדה בשנת 2004 במטרה להוות פלטפורמה חברתית ומקשרת בין הסטודנטים הלומדים באוניברסיטת הרווארד. את פייסבוק הקימו 5 מתכנתים אשר למדו באוניברסיטה בניהם מארק…