העין קונה את מה שהמוח כבר מאמין לו 

לכן שיווק נכון ויעיל מתחיל בבניית אמון בין המותג לצרכן.
אמון נבנה דרך יצירת חוויה חיובית,
וחוויה חיובית מניעה לפעולה.

חשוב להבין שחוויה חיובית מתפרשת באופן שונה על ידי כל קהל יעד – בהתאם להעדפותיו, לצרכיו ולמאפיינים הייחודיים של תחומי העניין שלו. החוכמה הטמונה בשיווק מוצלח – היא היכולת לזהות ולחבר את המסר הנכון לקהל היעד הספציפי, וכך נוצר הקסם.

מוציאים את התכנון לפועל

פועלים בהתאם למטרות התוכנית השיווקית, בשילוב בינה מלאכותית, עריכת סרטונים וכלים מתקדמים לעסקים אשר מאפשרים לנו לעשות עבורכם שיווק טוב יותר.

בונים אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה

מכינים אסטרטגיה שיווקית לקידום שכוללת את בחירת הפלטפורמות, הקמת התשתיות, מיקוד קהל היעד והיקף החשיפה בקמפיינים.

בוחנים את המטרות ואת המצב הנוכחי

מבינים מה התקציב שלך מאפשר ובאיזה שלב העסק נמצא לעומת הנקודה שהיית רוצה להגיע אליה.

מאפיינים את הצרכים של העסק שלך, ושלך!

כי הרצונות שלך לא פחות חשובים מהעסק עצמו. עסק מצליח הוא עסק שבעליו מתעסק במה שבאמת מלהיב אותו. מעבר לכך יש לזהות את הפוטנציאל הכלכלי על ידי ניתוח שוק וזיהוי הזדמנויות.

מה זה יעוץ אסטרטגי לעסק?

י

למה צריך יועץ אסטרטגי?

ך

איך לבחור חברה ליעוץ אסטרטגי?

בתהליך של יעוץ אסטרטגי נכנסים הרבה אספקטים של קואוצ'ינג והחדרת מוטיבציה. לכן, קודם כל מקשיבים למישהו שקל לך לסמוך עליו, שמבין את המחשבות ואת הרצונות שלך ושידע או תדע איך להתוות את הדרך

יש הרבה יועצים עסקיים מעולים שם בחוץ, אבל לא כולם מצליחים עם כל סוגי העסקים, הרוב, בגלל חוסר הבנה או חוסר חיבור. אז קודם כל, כאשר בוחרים חברה ליעוץ עסקי חשוב לבחון את החיבור והכימיה בינך לבין היועץ ולוודא שבאמת מבינים מה עובר לך במחשבות

לא להתבייש לשאול שאלות כמו איך ולמה. יועץ אסטרטגי שבטוח בעצמו ידע להתוות את הדרך ולהסביר לך בדיוק מה צריך לעשות כדי להצליח. ההצלחה או הכישלון מכאן, הם כבר בידיים של בעל העסק. יועץ עסקי טוב יבין מה טוב לך קודם, ויפעל לפי זה. לא לפי מה שטוב לו או מה שטוב לאחרים. יועץ עסקי טוב יודע, שלכל אחד מצליח משהו אחר.

לפעמים המזל הוא הזדמנות
שפוגשת מוכנות

סנקה

רוצה לשמוע עוד על יעוץ אסטרטגי?

אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על כל שאלה





       במה נוכל לסייע לך?   

    No' 1
    בדיקת היתכנות כלכלית

    איסוף נתונים על ידי ביצוע מחקרי שוק ומחקר מתחרים מעמיק כדי להבין מה היקף ההיצע והביקוש וזיהוי פוטנציאל הרווח בתחום אליו אנו שואפים להיכנס.

    No' 2
    תכנון מסע לקוח

    בשלב זה מתכננים אילו תשתיות יהיו בעסק, מהן הפלטפורמות הדיגיטליות והפיזיות?, האם הלקוח עובר דרך נציג? עובר תהליך שכולו באונליין? כולל בניית מודל מכירות, תסריטי שיחה ועוד.

    No' 3
    תכנון פנים ארגוני

    בניית תוכנית עבודה לתכנון לוגיסטי מקיף של כל המחלקות הנדרשות לתפעול שוטף של העסק כמו מחלקת מכירות, שינוע ומשלוחים, שירות לקוחות וכו'.

    No' 4
    תכנון אסטרטגיית מוצר

    מעבר על קו המוצרים הקיים ותכנון מודל עסקי חכם ומדויק. בנייה מחדש במידת הצורך של קו המוצרים, כולל תכנון של שיטת תמחור חכמה המותאמת לאופי של קהל היעד, בניית חבילות ועוד.

    No' 5
    יצירת מיתוג ובידול

    מציאת היתרון המרכזי של העסק לעומת המתחרים ותכנון של המסר השיווקי כולל בחירת הצבעים והשפה שנשתמש בה בכל החזיתות הפרסומיות. 

    No' 6
    בניית אסטרטגיה שיווקית

    בניית תשתיות בדיגיטל ותכנון היקף הפעילות: באילו פלטפורמות נקדם ובאילו תקציבים?, אילו תכנים יעלו לאינטרנט ועוד. כולל הוצאה מלאה לפועל של התוכנית השיווקית.

    צרו קשרצרו קשר