כדי להקים עסק קטן ומרוויח במינימום סיכון והשקעה, צריך לבנות תוכנית עסקית ממוקדת שתתאים לתקציבים הקיימים של העסק ותתבסס על המשאבים הקיימים בו.
זה השלב של בניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. התוכנית תדע לנתח ולהתאים את המוצר או השירות שלך לקהל היעד הנכון והרחב ביותר שניתן להגיע אליו בתקציבי המימון הנוכחיים.
העסקים הקטנים הרווחיים ביותר הם אלו שהצליחו להתמקד ולהתאים את קהל היעד המושלם למוצר שלהם.
יש עסקים קטנים שיש להם פעילות רחבה והרבה סוגים של קהלי יעד כמו בשיווק עורכי דין, אשר לרוב מתחמים בכמה תחומים ופונים למספר קהלי יעד, או עסקים קטנים המתבססים על קהל יעד אחד בלבד כמו לק ג'ל לנשים.
כאשר יש לנו מגוון רחב של שירותים או מוצרים נדרש לפנות גם לסוגים שונים של קהלי יעד ולעיתים גם מספר רב של קהלים.
כל קהל יעד דורש הכנת תשתית קידום אסטרטגית שייחודית לו – זה אומר קמפיין נפרד, תוכן שונה ולעיתים גם פלטפורמה שונה לכל קהל יעד או לכל שירות או מוצר.