מה זה יצירת תוכן?
יצירת תוכן תדמיתי
תוכן תדמיתי נועד ליצור אווירה, להעביר תחושות, ולייצר רגש. זאת במטרה לחזק את המוניטין ולהעביר את ערכי המותג לקהל היעד. הוא לא משכנע, הוא לא מצטדק, הוא רק ממחיש לצופה מה הוא יכול להשיג במרחק הקלקה.
תוכן תדמיתי יכול להיות סרטון או תמונה, שלא מנסה למכור שום דבר ולא לומר שום דבר, המטרה היחידה היא רק להראות.
יצירת תוכן שיווקי
תוכן שיווקי הוא תוכן עם מסר ברור והנעה לפעולה, יש בו רציונל, יש בו רגש, יש בו יצירתיות, יש בו הכל מהכל. לרוב יהיה מורכב מסרטון או תמונה המלווה בטקסט מקדים. תוכן שיווקי הוא תוכן מורכב שדורש מחשבה כדי למקד את המסר. תוכן שיווקי לא יכול להתפזר.
לרוב תוכן שיווקי ידבר על בעיה ספציפית ועל הפתרון שלה. יש לו מטרה ברורה, לא כללית, והוא מכוון להניע את הקורא לפעולה מיידית – כמו רכישה, הרשמה או פנייה. התוכן נמדד לפי התוצאה שהוא מייצר, חייב להיות ממוקד, חד ומשכנע, ולגרום לקהל להבין מיד את הערך המוצע ולמה כדאי לו לפעול עכשיו.
סוגי תכנים
רוצה לשמוע עוד על יצירת תוכן?
אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על כל שאלה
אולי יעניין אותך גם…









