מה זה גוגל מיי ביזנס?

Google My Business הוא כלי המאפשר לבעלי עסקים ליצור פרופיל עסק מקומי בגוגל הנקרא גם כרטיס עסק. מעבר לחשיפה הפוטנציאלית הרחבה, כרטיס עסק של גוגל מחזק את הקידום האורגני בגוגל וכן ניהול קמפיין ממומן בגוגל.
כרטיס העסק בגוגל מיי ביזנס מכיל מידע רלוונטי לצרכן כמו כתובת, שעות פעילות, מספר טלפון, תמונות, ביקורות, קישור לאתר ועוד. כמו כן ניתן לקשר את כרטיס העסק לנכסים עסקיים נוספים כמו קטלוג המוצרים של העסק בגוגל, תפריט של המסעדה ועוד.

לגוגל יש מגוון כלים חשובים לקידום עסקים מקומיים אשר עשויים לשפר את נראות העסק במנועי החיפוש וכך להגביר את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים באופן אורגני. פרסום עסק בגוגל My Business וגוגל Maps נעשה באמצעות פרופיל עסקי הנקרא "כרטיס עסק" ובו כל הפרטים הרלוונטיים כמו שעות פתיחה, תמונות, פרטים ליצירת קשר ועוד.

כמו כן, כרטיס עסק בגוגל מאפשר ללקוחות להשאיר ביקורות על העסק, ובעלי העסקים יכולים להגיב להן. אינטראקציה זו משפרת את תדמית העסק ובונה אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

כרטיס עסק של גוגל מיי ביזנס נכנס לתוך תוצאות החיפוש בגכרטיס עסק של גוגל מיי ביזנס נכנס לתוך תוצאות החיפוש בגוגל כאשר האלגוריתם מוצא סיבה לכך (למשל קרבה לפי מיקום גאוגרפי) עם ניהול נכון והתאמה למילות המפתח הרלוונטיות, כרטיס עסק בגוגל עשוי לקבל חשיפה אורגנית מדהימה וכך מהווה בסיס חזק לקידום אתרים אורגני.

למשל כאשר מחפשים שם עסק ספציפי או תחום מסוים במיקום מדויק למשל כאשר נחפש "חנות פרחים בתל אביב", תופיע רשימה עם כל העסקים הכי קרובים בטווח של 800 מ' לפי המיקום הנוכחי של הלקוח הפוטנציאלי.
כמו כן כרטיס העסק מסונכרן באופן מלא גם למפות של גוגל.
הכלי מתאים במיוחד עבור עסקים מקומיים כמו מסעדות, בתי קפה, חנויות, שרותי רכב ועוד, אך גם עבור נותני שירות לפי מיקום כמו אינסטלטור, שיפוצניק, ניקיון ספות ועוד.

למה כדאי לקדם בגוגל מיי ביזנס?

קידום עסקים בגוגל מיי ביזנס מאפשר תמיכה ומחזק את כל תהליך הקידום בגוגל. כמו כן, לקוחות פוטנציאליים רבים משתמשים במידע שמוצג ב-Google My Business וב-Google Maps כדי לקבוע באילו עסקים לבקר, לכן חשוב לדאוג למידע נגיש ומעודכן וכן לנראות הטובה ביותר שניתן להשיג בשני הכלים הייחודים של גוגל.

הנה כמה יתרונות לחשיפת העסק שלכם דרך כרטיס העסק של גוגל:

  • נראות בחיפוש –
    על ידי יצירת פרופיל מקומי ב-Google My Business והופעה ב-Google Maps, עסקים מקומיים יכולים להופיע בתוצאות החיפוש ולהיות נראים ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים שירות באזור שלהם ובזמן אמת.
  • ביקורות ודירוגים –
    בכרטיס העסק של גוגל לקוחות יכולים להגיב ולדרג את העסק, מה שיכול לשפר ולהגביר את האמינות והעדפה אצל הלקוח.
  • ניווט קל –
    על ידי הופעה ב-Google Maps, ללקוחות יהיה קל יותר למצוא את העסק ולהגיע אליו.

פרסום בגוגל מפות

גוגל מפות או Google Maps, היא פלטפורמת מפות מקוונת מבית גוגל, המאפשרת למשתמשים למצוא מיקומים, לקבל הוראות הגעה, ולגלות עסקים ומקומות מעניינים ברחבי העולם. הפלטפורמה כוללת כיסוי של יותר מ-220 מדינות ואזורים, ומציגה מאות מיליוני עסקים ומקומות. ​

הפרופיל העסקי בגוגל, אשר מכיל פרטים חשובים על העסק כמו שעות פתיחה, אמצעי הגעה, מספר טלפון, תמונות, תפריטים וביקורות, עשוי להופיע גם בגוגל מאפס ולשפר את הדירוג של העסק בתוצאות החיפוש המקומיות, מה שמוביל לחשיפה מוגברת ללקוחות באזור ומאפשר להם לקבל מידע מדויק בקלות רבה. 

על פי מדידות גלובליות, Google Maps הוא אחד מהאפליקציות הפופולריות והשמישות ביותר ולכן, גוגל מאפס משמשת גם ככלי חשוב לקידום עסקים מקומיים. כאשר לקוחות מחפשים שירותים או מוצרים באזורם, עסקים המופיעים בגוגל מפות נחשפים בצורה בולטת, מה שמגביר את הסיכוי לקבל פניה.

רוצה לשמוע עוד על קידום בגוגל?

אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על כל שאלה





    איך מופיעים בגוגל מפות?

    הופעה בגוגל מפות נעשית באופן אוטומטי כאשר מגדירים כתובת בכרטיס העסק שנפתח דרך גוגל מיי ביזנס. בעצם הפלטפורמות מקושרות בניהן וכאשר מגדירים כתובת מדויקת בכרטיס עסק בגוגל מיי ביזנס נפתח גם באופן אוטומטי כרטיס עסק בגוגל מפות כאשר הפרטים בשני הכרטיסים תואמים לחלוטין.

    מי מתאים לפרסם בגוגל מיי בינזס?

    בעיקר עסקים מקומיים שרוצים לבלוט מעל המתחרים ולתפוס את תשומת לב של הלקוחות הפוטנציאליים כאשר מחפשים שירות או חנות במנוע החיפוש של גוגל או גוגל מאפס.

    בגוגל מפות יש קטגוריות מובנות מיוחדות שלחיצה עליהם חושפת לצרכן את כל העסקים הכי קרובים אליו לפי מיקום וקרבה.
    הקטגוריות הבולטות ביותר הן : מסעדות, דלק, חנויות נוחות, אטרקציות ובתי מלון.

    הדבר נכון גם לתחומים מסוימים במנוע החיפוש. גוגל מיי ביזנס יודעת לפתוח חלון מיוחד שמאגד את כל כרטיסי העסק הרלוונטיים לפי מיקום כאשר מחפשים שירות או חנות ספציפית.

    מה השירות כולל?

    השירות כולל:

    • מחקר והטמעת מילות מפתח
    • עדכון תכנים ופרטים על העסק באופן שוטף
    • עדכון תמונות ומנות בתפריט
    • עדכון פוסטים

    האם חייב שיהיה לי אתר כדי לקדם בגוגל מיי ביזנס?

    לא, כרטיס העסק של גוגל מיי ביזנס הוא בדיוק הפתרון לעסקים שלא יכולים להרשות לעצמם לבנות אתר.

    אף על פי כן, אם למתחרים שלך יש אתר, והצרכנים רגילים לצפות בשירות דרך האתר, זה בהחלט ישפיע על התדמית העסקית שלך.

    מה התקציב שנדרש לקידום בגוגל

    הקמה של כרטיס עסק ועדכון הפרטים שבו לא דורש תקציב מיוחד לגוגל

    התשלום למקדם הוא עבור הכתיבה, הזמינות, והעלאת התכנים באופן מיטבי כדי לדאוג לנראות הטובה ביותר.

    כמו כן ניתן לקדם את כרטיס העסק בתשלום לגוגל על בסיס תשלום יומי כאשר המינימלי הוא בערך 50 ש"ח ליום והממוצע הוא 100 ש"ח ליום.

    אולי יעניין אותך לקרוא גם…

    Filter

    אסטרטגיות בשיווק

    קידום אורגני מול פרסום ממומן

    קידום אורגני מול פרסום ממומן כל עסק המעוניין להצליח ולהגדיל את החשיפה שלו חייב להשקיע בשיווק איכותי, שנכון ל-2025 - רובו מבוסס על האינטרנט. שתי הדרכים המרכזיות לעשות שיווק באינטרנט…

    הכל על פרסום בפייסבוק

    מי היא פייסבוק?  פייסבוק היא רשת חברתית שנוסדה בשנת 2004 במטרה להוות פלטפורמה חברתית ומקשרת בין הסטודנטים הלומדים באוניברסיטת הרווארד. את פייסבוק הקימו 5 מתכנתים אשר למדו באוניברסיטה בניהם מארק…

    חשבון מודעות מושבת? זה מה שצריך לעשות

    השבתת חשבון מודעות בפייסבוק: הסיבות והפתרונות   מהי השבתת חשבון מודעות? חשבון מודעות מושבת בפייסבוק או חשבון אינסטגרם מושבת מתייחסים למצב שבו חשבון המודעות שלך, שמנוהל דרך Facebook Ads Manager,…
    בניית אתרים

    כמה עולה לבנות אתר?

    האם גם אתם נפלתם בפח הקסם של "אתר במחיר מציאה"? בעולם שבו הבטחות על אתרים ב-2,500 שקלים צצות מכל עבר, רבים מגלים את האמת המרה רק לאחר שהכסף כבר הוצא.…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך להיות מותג?

    מה זה מותג? מותג הוא יותר מסתם לוגו או שם. מותג מייצג את כל החוויות והאסוציאציות שיש לצרכן עם מוצר או חברה מסוימת. מותג חזק יכול להוות נכס משמעותי לחברה,…

    קידום ושיווק באינסטגרם

    אינסטגרם פותחה בשנת 2010 בסן פרנסיסקו, קליפורניה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, אינסטגרם משמשמת בעיקר לשיתוף תמונות ווידאו קצר של עד דקה והיום מונה למעל כ-200 מיליון משתמשים רשומים.…

    פתיחת חשבון במנהל המודעות של פייסבוק

    מה זה ביזנס מנג'ר? (Ad Manager) Business Manager נקרא גם מנהל המודעות של פייסבוק והוא הכלי המקצועי המרכזי לניהול קמפיינים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.מנהל המודעות (Ad Manager) הוא הכלי הספציפי…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך בוחרים חברה ליעוץ אסטרטגי?

    מה זה יעוץ אסטרטגי לעסק? יעוץ אסטרטגי הוא תהליך בניהול עסקי אשר מביא ערך ומיומנויות של חשיבה אנליטית ויכולת יצירתית לפתור בעיות מורכבות ולייעל תהליכים מסובכים, תקשורת אפקטיבית ויכולת לראות…
    בינה מלאכותית

    איך הבינה המלאכותית תשפיע עלינו

    מה זה בינה מלאכותית? בינה מלאכותית באנגלית מכונה גם AI ואלו ראשי תיבות של Artificial Intelligence. AI הוא תחום במדעי המחשב שמתמקד בהפיכת מכונות או תוכנות ל"מודעות" או חכמות במובן…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך להקים מועדון לקוחות לעסקים

    מה זה מועדון לקוחות?  מועדון לקוחות הוא כלי מתחום השיווק שפועל לטובת שני הצדדים – צד בעל העסק וצד הלקוח. הלקוח מוסר פרטים אישיים שונים כגון: שם ושם משפחה, נייד,…
    בניית אתרים

    המדריך המלא לבניית אתר

    מה זה אתר? ולמה צריך אחד אתר אינטרנט מורכב מ-3 מרכיבים בסיסים – 1. גוף האתר – גוף או מערכת המכילים תוכן. בגוף האתר מבצעים את תהליך הפיתוח בתהליך בניית…

    פתיחת חשבון פייסבוק עסקי ואינסטגרם

    תכירו את מערכת הקידום של פייסבוק: פייסבוק היא רשת חברתית שהתפתחה לתאגיד הענק "מטא". במרוצת השנים רכשה פייסבוק את אינסטגרם ואת וואטסאפ, והכניסה אותם תחת חברת META. עוד מראשיתה, פייסבוק…
    אסטרטגיות בשיווק

    מה זה אופטימיזציה?

    מה זה אופטימיזציה? אופטימיזציה באופן כללי מתייחסת לתהליך של שיפור או ייעול של משהו כך שהוא יגיע לתוצאה הטובה ביותר האפשרית. המטרה היא להשיג את התוצאה המיטבית עם המשאבים הקיימים,…
    מזון למוח

    מושגים בשיווק שחייב להכיר

    עולם השיווק הדיגיטלי מלא במושגים וראשי תיבות כמו אופטימיזציה, CPA ו-ATL שעלולים להרתיע בעלי עסקים רבים ואפילו אנשי מקצוע מתחילים. לעתים קרובות, מאחורי קיצורים מסובכים אלה מסתתרים רעיונות פשוטים למדי,…

    שחזור סיסמא ואיתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם

    איתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם יכול להיות אתגר, במיוחד אם פתחתם אותם לפני למעלה מעשור. עם זאת, בזכות שיפורים במערכות השחזור ושיתוף הפעולה המוגבר בין הפלטפורמות השונות, יש דרכים רבות…