מה זה שירות בוסט לעסקים?

בוסט ראשוני לעסקים הוא שירות שנועד להקל על בעלי עסקים קטנים ומאפשר להם כניסה חלקה ובטוחה לעולם השיווק ברשתות חברתיות.

המטרה של בוסט לעסקים היא לתת פוש ראשוני ומדויק ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, ללא התחייבות! משלמים פעם אחת ומתחילים לרוץ!

למה הקמנו את השירות בוסט ראשוני לעסקים?

יש לא מעט שכירים או בעלי עסקים קטנים שחולמים לצאת לעצמאות מלאה – להקים עסק קטן, לקום כל בוקר ולעשות את מה שהם באמת אוהבים.

אנחנו מבינים שלא תמיד קיים תקציב גבוה להשקעה, ולא תמיד קיימת האופציה להתחייב לתהליך ארוך ויקר, מצד שני יש לך רצון אמיתי להתחיל להביא לקוחות ולהתחיל לגלגל את העסק הזה. קצת כמו הביצה והתרנגולת.

אז חשבנו בשבילך על פתרון יצירתי שיעזור לך להפוך את הכישרון שלך לעסק מפרנס באמת. אם יש לך תקציב לפייסבוק של 1000 ש"ח בחודש ו-3,500 אלף ש"ח להשקעה ראשונית, זה בדיוק בשבילך.

איך זה עובד?

1

בשלב הראשון

נעשה שיחת אסטרטגיה המפרטת לעומק את הייחוד בשירות או במוצר ונמקד את קהל היעד הריווחי ביותר שלך. כמו כן נתחבר לנכסים העסקיים שלך ב-10 דקות שיחה, המטרה היא שהנכסים יישארו תחת בעלותך
2

בשלב השני

פתיחה של חשבון פרסום מאומת, סידור הנראות של העמודים העסקיים כולל החלפת קאבר ועריכה ביו
3

בשלב השלישי

נערוך את התכנים ששלחת לנו, נכין את הפוסטים והמודעה של הקמפיין ונשלח אלייך לאישור סופי
4

אחרי שהכל יאושר

נעלה את הפוסטים לקיר ואת הקמפיין לאוויר
5

ולסיום..

נבחן את הצלחת הקמפיין ונשלח לך הדרכה קצרה איך לקבל את הלידים, איך לכבות ולהפעיל את הקמפיין וגם איך לשחק עם התקציב במידת האפשר. מכאן, נשאר לך רק לקבל את הפניות או את הלידים, ולהתחיל למכור

רוצה לשמוע עוד על בוסט בפייסבוק לעסקים קטנים?

אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על כל שאלה





    No' 1
    הקמת תשתיות

    פתיחת חשבון פרסום בפייסבוק ועיצוב ראשוני לעמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם. כולל אימות נגד חסימות בפייסבוק!

    No' 2
    שיפור הנראות העסקית

    הכנת שני פוסטים להיכרות עם העסק והשירות, ומודעה מרכזית לקמפיין, כולל עיצוב קאבר, פרופיל ועריכת אודות.

    No' 3
    עיצוב גרפי ועריכת וידאו

    עריכה גרפית לשני הפוסטים המרכזיים ועריכה מקצועית לקמפיין, כולל עריכת סרטונים במידת הצורך.

    No' 4
    הקמת קמפיין מרכזי

    שירוץ כל החודש בתקציב שמתאים לך ונתון לשליטתך – ניתן לכבות ולהפעיל מתי שנוח לך

    No' 5
    ניתוח נתונים ואופטימזציה

    מעקב אחרי הקמפיין בשבוע הראשון או עד קבלת תוצאות ראשונות

    No' 6
    הדרכה קצרה לתפעול הקמפיין

    בסוף התהליך נדריך אותך איך לכבות ולהפעיל את הקמפיין בלחיצה אחת מהנייד, איך לשנות תקציב בשני לחיצות ועוד.

    צרו קשרצרו קשר

    ניסיתי לקדם בעבר והחשבון שלי חסום

    במקרה של חשבון מודעות חסום – הפתרון יהיה פתיחת החסימה או הקמה של חשבון חדש. תלוי במצב החשבון ובעומק הבעיה.
    לפרטים נוספים על חשבון מודעות מושבת בפייסבוק לחצו כאן

    איפה כדאי לי לקדם? פייסבוק או אינסטגרם

    ראשית חשוב להבין שלמרות הבעלות משותפת, פרסום בפייסבוק וקידום באינסטגרם מציעים חוויות משתמש שונות. כל פלטפורמה מתאפיינת בחווית משתמשת ייחודי שדורש אסטרטגיה מותאמת לקהלי היעד השונים.

    אינסטגרם היא פלטפורמה המבוססת על אלמנטים ויזואליים מרהיבים ותוכן תמציתי. הרשת מושכת בעיקר קהל צעיר ודינמי בגילאי 14-45, עם רוב משמעותי של נשים. קידום עסק באינסטגרם יעיל במיוחד למותגים המציעים מוצרים או שירותים שניתן להציגם באופן ויזואלי כגון אופנה, אוכל, עיצוב, אמנות, קוסמטיקה, נסיעות ואירועים.

    לעומתה, פייסבוק מהווה פלטפורמה רב-ממדית המשלבת תוכן אינפורמטיבי עם אלמנטים ויזואליים. הרשת מושכת קהל בוגר יותר, בגילאי 25 עד 65, עם חלוקה שווה יחסית בין גברים לנשים. קידום אורגני בפייסבוק מאפשר יצירת תוכן מעמיק יותר, כולל מאמרים, סרטונים ארוכים, סקרים מפורטים וקבוצות דיון המטפחות קהילה סביב המותג. הפלטפורמה מתאימה במיוחד לעסקים המציעים שירותים מקצועיים, פתרונות B2B, מוצרים טכנולוגיים, שירותים פיננסיים, נדל"ן וחינוך.

    יש לי עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, זה מספיק כדי להתחיל?

    כדי להתחיל תהליך של ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות נדרשים עמודים עסקיים מחוברים, עם נראות טובה ותוכן שמציג את השירותים או העסק.
    הסיבה לכך היא שלקוחות פוטנציאליים ללא היכרות מוקדמת עם העסק, עלולים לחשוש מיצירת קשר ראשוני ולכן קודם הם יכנסו לקיר לבחון מי העסק, מה הוא עושה?, כמה זמן קיים?, לפעמים גם ילכו לחפש בגוגל.

    חשוב שהעמוד העסקי יראה טוב וישדר אמינות כך שבמבט מהיר של כמה שניות, הלקוח שהגיע מהקמפיין יוכל להבין ולהתרשם. במקרה שלא קיימת תשתית מתאימה, יש צורך בהקמה חד פעמית.
    אם העסק שלך תלוי באתר, למשל אתרי סחר ועסקים שמוכרים אונליין, יש צורך באתר נגיש בעל נראות טובה לחווית המשתמש ולעיצוב באתר יש משמעות גדולה להצלחת הקמפיין.

    כמה זמן עד שרואים תוצאות?

    תוצאות בתהליך נראות לעין בטווח של חודשיים עד שלושה

    מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

    השירות כולל:
    • פתיחת חשבון פרסום באינסטגרם ופייסבוק
    • תחזוקה ונראות של העמודים העסקיים
    • 4-6 פוסטים או רילסים בחודש כולל עריכת סרטונים
    • כתיבת תוכן לסושיאל
    • מענה הולם לתגובות וביקורות
    • פרסום ממומן באינסטגרם ופייסבוק במקביל

    האם חייב אתר או דף נחיתה כדי להתחיל קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם?

    לא, לא חייב אתר או דף נחיתה כדי לקדם בפייסבוק מכיוון שלרשתות החברתיות יש מערכת שלמה של קליטת לידים, הפנייה להודעה ישירה או לחיוג מהיר, כמו כן הדף העסקי משמש כפלטפורמה להציג את העבודות או השירותים שלך ולכן רצוי שיראה מזמין ומקצועי. 

    אולי יעניין אותך לקרוא גם…

    Filter

    בניית אתרים

    כמה עולה לבנות אתר?

    האם גם אתם נפלתם בפח הקסם של "אתר במחיר מציאה"? בעולם שבו הבטחות על אתרים ב-2,500 שקלים צצות מכל עבר, רבים מגלים את האמת המרה רק לאחר שהכסף כבר הוצא.…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך להיות מותג?

    מה זה מותג? מותג הוא יותר מסתם לוגו או שם. מותג מייצג את כל החוויות והאסוציאציות שיש לצרכן עם מוצר או חברה מסוימת. מותג חזק יכול להוות נכס משמעותי לחברה,…

    שחזור סיסמא ואיתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם

    איתור חשבונות אבודים בפייסבוק ואינסטגרם יכול להיות אתגר, במיוחד אם פתחתם אותם לפני למעלה מעשור. עם זאת, בזכות שיפורים במערכות השחזור ושיתוף הפעולה המוגבר בין הפלטפורמות השונות, יש דרכים רבות…
    בינה מלאכותית

    איך הבינה המלאכותית תשפיע עלינו

    מה זה בינה מלאכותית? בינה מלאכותית באנגלית מכונה גם AI ואלו ראשי תיבות של Artificial Intelligence. AI הוא תחום במדעי המחשב שמתמקד בהפיכת מכונות או תוכנות ל"מודעות" או חכמות במובן…

    קידום ושיווק באינסטגרם

    אינסטגרם פותחה בשנת 2010 בסן פרנסיסקו, קליפורניה על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, אינסטגרם משמשמת בעיקר לשיתוף תמונות ווידאו קצר של עד דקה והיום מונה למעל כ-200 מיליון משתמשים רשומים.…
    מזון למוח

    מושגים בשיווק שחייב להכיר

    עולם השיווק הדיגיטלי מלא במושגים וראשי תיבות כמו אופטימיזציה, CPA ו-ATL שעלולים להרתיע בעלי עסקים רבים ואפילו אנשי מקצוע מתחילים. לעתים קרובות, מאחורי קיצורים מסובכים אלה מסתתרים רעיונות פשוטים למדי,…
    בניית אתרים

    המדריך המלא לבניית אתר

    מה זה אתר? ולמה צריך אחד אתר אינטרנט מורכב מ-3 מרכיבים בסיסים – 1. גוף האתר – גוף או מערכת המכילים תוכן. בגוף האתר מבצעים את תהליך הפיתוח בתהליך בניית…

    הכל על פרסום בפייסבוק

    מי היא פייסבוק?  פייסבוק היא רשת חברתית שנוסדה בשנת 2004 במטרה להוות פלטפורמה חברתית ומקשרת בין הסטודנטים הלומדים באוניברסיטת הרווארד. את פייסבוק הקימו 5 מתכנתים אשר למדו באוניברסיטה בניהם מארק…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך בוחרים חברה ליעוץ אסטרטגי?

    מה זה יעוץ אסטרטגי לעסק? יעוץ אסטרטגי הוא תהליך בניהול עסקי אשר מביא ערך ומיומנויות של חשיבה אנליטית ויכולת יצירתית לפתור בעיות מורכבות ולייעל תהליכים מסובכים, תקשורת אפקטיבית ויכולת לראות…

    פתיחת חשבון פייסבוק עסקי ואינסטגרם

    תכירו את מערכת הקידום של פייסבוק: פייסבוק היא רשת חברתית שהתפתחה לתאגיד הענק "מטא". במרוצת השנים רכשה פייסבוק את אינסטגרם ואת וואטסאפ, והכניסה אותם תחת חברת META. עוד מראשיתה, פייסבוק…
    אסטרטגיות בשיווק

    איך לבנות אסטרטגיה שיווקית

    מה זה אסטרטגיה שיווקית? אסטרטגיה שיווקית היא תוכנית פעולה מקיפה המגדירה כיצד עסק או ארגון ישיג את יעדי השיווק שלו. היא משלבת מחקר שוק, הבנת קהל היעד, וניתוח המתחרים כדי…

    פתיחת חשבון במנהל המודעות של פייסבוק

    מה זה ביזנס מנג'ר? (Ad Manager) Business Manager נקרא גם מנהל המודעות של פייסבוק והוא הכלי המקצועי המרכזי לניהול קמפיינים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.מנהל המודעות (Ad Manager) הוא הכלי הספציפי…
    אסטרטגיות בשיווק

    קידום אורגני מול פרסום ממומן

    קידום אורגני מול פרסום ממומן כל עסק המעוניין להצליח ולהגדיל את החשיפה שלו חייב להשקיע בשיווק איכותי, שנכון ל-2025 - רובו מבוסס על האינטרנט. שתי הדרכים המרכזיות לעשות שיווק באינטרנט…

    חשבון מודעות מושבת? זה מה שצריך לעשות

    השבתת חשבון מודעות בפייסבוק: הסיבות והפתרונות   מהי השבתת חשבון מודעות? חשבון מודעות מושבת בפייסבוק או חשבון אינסטגרם מושבת מתייחסים למצב שבו חשבון המודעות שלך, שמנוהל דרך Facebook Ads Manager,…
    אסטרטגיות בשיווק

    מה זה אופטימיזציה?

    מה זה אופטימיזציה? אופטימיזציה באופן כללי מתייחסת לתהליך של שיפור או ייעול של משהו כך שהוא יגיע לתוצאה הטובה ביותר האפשרית. המטרה היא להשיג את התוצאה המיטבית עם המשאבים הקיימים,…