בוסט ראשוני לעסקים הוא שירות שנועד להקל על בעלי עסקים קטנים ומאפשר להם כניסה חלקה ובטוחה לעולם השיווק ברשתות חברתיות.
המטרה של בוסט לעסקים היא לתת פוש ראשוני ומדויק ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, ללא התחייבות! משלמים פעם אחת ומתחילים לרוץ!
בוסט ראשוני לעסקים הוא שירות שנועד להקל על בעלי עסקים קטנים ומאפשר להם כניסה חלקה ובטוחה לעולם השיווק ברשתות חברתיות.
המטרה של בוסט לעסקים היא לתת פוש ראשוני ומדויק ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, ללא התחייבות! משלמים פעם אחת ומתחילים לרוץ!
יש לא מעט שכירים או בעלי עסקים קטנים שחולמים לצאת לעצמאות מלאה – להקים עסק קטן, לקום כל בוקר ולעשות את מה שהם באמת אוהבים.
אנחנו מבינים שלא תמיד קיים תקציב גבוה להשקעה, ולא תמיד קיימת האופציה להתחייב לתהליך ארוך ויקר, מצד שני יש לך רצון אמיתי להתחיל להביא לקוחות ולהתחיל לגלגל את העסק הזה. קצת כמו הביצה והתרנגולת.
אז חשבנו בשבילך על פתרון יצירתי שיעזור לך להפוך את הכישרון שלך לעסק מפרנס באמת. אם יש לך תקציב לפייסבוק של 1000 ש"ח בחודש ו-3,500 אלף ש"ח להשקעה ראשונית, זה בדיוק בשבילך.
פתיחת חשבון פרסום בפייסבוק ועיצוב ראשוני לעמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם. כולל אימות נגד חסימות בפייסבוק!
הכנת שני פוסטים להיכרות עם העסק והשירות, ומודעה מרכזית לקמפיין, כולל עיצוב קאבר, פרופיל ועריכת אודות.
עריכה גרפית לשני הפוסטים המרכזיים ועריכה מקצועית לקמפיין, כולל עריכת סרטונים במידת הצורך.
שירוץ כל החודש בתקציב שמתאים לך ונתון לשליטתך – ניתן לכבות ולהפעיל מתי שנוח לך
מעקב אחרי הקמפיין בשבוע הראשון או עד קבלת תוצאות ראשונות
בסוף התהליך נדריך אותך איך לכבות ולהפעיל את הקמפיין בלחיצה אחת מהנייד, איך לשנות תקציב בשני לחיצות ועוד.
במקרה של חשבון מודעות חסום – הפתרון יהיה פתיחת החסימה או הקמה של חשבון חדש. תלוי במצב החשבון ובעומק הבעיה.
לפרטים נוספים על חשבון מודעות מושבת בפייסבוק לחצו כאן
ראשית חשוב להבין שלמרות הבעלות משותפת, פרסום בפייסבוק וקידום באינסטגרם מציעים חוויות משתמש שונות. כל פלטפורמה מתאפיינת בחווית משתמשת ייחודי שדורש אסטרטגיה מותאמת לקהלי היעד השונים.
אינסטגרם היא פלטפורמה המבוססת על אלמנטים ויזואליים מרהיבים ותוכן תמציתי. הרשת מושכת בעיקר קהל צעיר ודינמי בגילאי 14-45, עם רוב משמעותי של נשים. קידום עסק באינסטגרם יעיל במיוחד למותגים המציעים מוצרים או שירותים שניתן להציגם באופן ויזואלי כגון אופנה, אוכל, עיצוב, אמנות, קוסמטיקה, נסיעות ואירועים.
לעומתה, פייסבוק מהווה פלטפורמה רב-ממדית המשלבת תוכן אינפורמטיבי עם אלמנטים ויזואליים. הרשת מושכת קהל בוגר יותר, בגילאי 25 עד 65, עם חלוקה שווה יחסית בין גברים לנשים. קידום אורגני בפייסבוק מאפשר יצירת תוכן מעמיק יותר, כולל מאמרים, סרטונים ארוכים, סקרים מפורטים וקבוצות דיון המטפחות קהילה סביב המותג. הפלטפורמה מתאימה במיוחד לעסקים המציעים שירותים מקצועיים, פתרונות B2B, מוצרים טכנולוגיים, שירותים פיננסיים, נדל"ן וחינוך.
כדי להתחיל תהליך של ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות נדרשים עמודים עסקיים מחוברים, עם נראות טובה ותוכן שמציג את השירותים או העסק.
הסיבה לכך היא שלקוחות פוטנציאליים ללא היכרות מוקדמת עם העסק, עלולים לחשוש מיצירת קשר ראשוני ולכן קודם הם יכנסו לקיר לבחון מי העסק, מה הוא עושה?, כמה זמן קיים?, לפעמים גם ילכו לחפש בגוגל.
חשוב שהעמוד העסקי יראה טוב וישדר אמינות כך שבמבט מהיר של כמה שניות, הלקוח שהגיע מהקמפיין יוכל להבין ולהתרשם. במקרה שלא קיימת תשתית מתאימה, יש צורך בהקמה חד פעמית.
אם העסק שלך תלוי באתר, למשל אתרי סחר ועסקים שמוכרים אונליין, יש צורך באתר נגיש בעל נראות טובה לחווית המשתמש ולעיצוב באתר יש משמעות גדולה להצלחת הקמפיין.
תוצאות בתהליך נראות לעין בטווח של חודשיים עד שלושה
השירות כולל:
• פתיחת חשבון פרסום באינסטגרם ופייסבוק
• תחזוקה ונראות של העמודים העסקיים
• 4-6 פוסטים או רילסים בחודש כולל עריכת סרטונים
• כתיבת תוכן לסושיאל
• מענה הולם לתגובות וביקורות
• פרסום ממומן באינסטגרם ופייסבוק במקביל
לא, לא חייב אתר או דף נחיתה כדי לקדם בפייסבוק מכיוון שלרשתות החברתיות יש מערכת שלמה של קליטת לידים, הפנייה להודעה ישירה או לחיוג מהיר, כמו כן הדף העסקי משמש כפלטפורמה להציג את העבודות או השירותים שלך ולכן רצוי שיראה מזמין ומקצועי.
אולי יעניין אותך לקרוא גם…