למה חשוב להשקיע בתמונות באתר שלך?

השקעה בתמונות מוצר איכותיות לאתר או לחנות שלך היא קריטית. תמונות מוצר הן הדרך העיקרית להמחיש ללקוח מה הוא הולך לקבל. דרך תמונת המוצר הלקוח בוחן את העיצוב של המוצר, את פונקציונליות שלו ואפילו את טיב החומר.

תמונות מקצועיות ומושכות עין מגבירות את האמון והביטחון של הלקוח לבצע רכישה. כמו כן תמונות מוצר איכותיות משפרות את חווית המשתמש ומגדילות את הסיכוי לרכישה.

תמונות מוצר על רקע לבן

הדגש העיקרי ליצירת תמונות מוצר הוא עקביות . שימוש ברקע לבן או נקי ואחיד הוא קריטי ליצירת חווית משתמש נכונה בחנות שלך. רקע נקי ועקבי מייצר מראה מקצועי ואחיד בכל אתר. ניתן לצלם מוצר במצלמה של טלפון או עם מצלמה מקצועית, תלוי בעיקר בצרכים ובתקציב.

כדי לייצר תמונות מוצר אחידות יש לצלם את את כל המוצרים באותה הזווית ובאותה התאורה בדיוק, ולאחר מכן למקם אותם לפי גריד בתוכנת עריכה כדי שבמעבר מתמונה לתמונה כל המוצרים ימוקמו באותה הנקודה בדיוק.

בדרך כלל לאחר צילום המוצר באיכות טובה נגזור את הפריט בתוכנת עריכה ונדביק אותו על רקע לבן בשילוב צל מתאים כדי לייצר ריאליסטיות.
בנוסף ניתן להציג את המוצר בעת השימוש או ליד אלמנטים אחרים כדי לתת ללקוח יותר פרופורציה של גודל ופונקציונליות.

תמונות תדמית לאתרים

תמונות תדמית הן מרכיב קריטי בבניית מותג והנגשת הזהות של העסק באתר. בשונה מתמונות מוצר שמתמקדות בפרטי המוצר, תמונות תדמית נועדות לייצר אווירה ולהעביר הערכים שהעסק או המותג מייצג. חשיבות תמונות תדמית באתר היא אדירה ותורמת רבות לבניית אמון אצל הצרכן, כאשר תמונות אישיות, מקצועיות או אותנטיות בונות זהות חזקה למותג.

מעבר לכך, משתמשים נוטים להיות מושפעים חזק מניראות ואסתטיקה ויזואלית, תמונות איכותיות מגבירות את הרצון להמשיך לחקור את האתר ואולי לבסוף, גם לבצע רכישה או השארת פרטים. הנחת היסוד אצל הצרכן היא שמדובר בעסק שמשקיע בעצמו, ולכן הוא גם היה רוצה להשקיע שם את כספו.

לרוב, תמונות תדמית ידרשו הפקה מלאה שכוללת צוות צילום מקצועי, לוקיישן, תאורה, אביזרים לצילום ובהתאם למוצר – לעיתים גם נדרש למצוא מודליסטים או ניצבים שידגמנו.

הדמיות מוצר

במקרים מסוימים, כאשר רוצים להמחיש היטב את המוצר – התמונה באתר תהיה הדמיה תלת מימדית, ריאליסטית.

זו האיכות הכי גבוה שאפשר לייצר לתמונות מוצר כיוון שהסימטריה והפרופורציה יוצאות מושלם ומייצרות נראות אסתטית גבוהה. זו גם דרך מעולה להמחיש מוצרים מורכבים וכן, זו גם האופציה היקרה ביותר.