מה זה שיווק באינסטגרם?

אינסטגרם הוקמה ב2010 ונמכרה ב-2012 לפייסבוק. בגלל שאינסטגר נוצרה ללא מודל עסקי, פייסבוק חיברה אותה למערכת המימון המוכרת לנו ממודעות ממומנות בפייסבוק, לכן כיום הפלטפורמות מחוברת בניהם וקידום באינסטגרם נחשב גם לפרסום בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק ואינסטגרם מטרתו להציג את העסק או המוצר שלך ולחשוף אותו לקהל יעד חדש, לרוב, מבלי צורך באתר וכן בעלות נמוכה יחסית. הקידום מסייע לחיזוק המותג, הזרמת תנועה לעסק, הגדלת מחזור המכירות ועוד.

חבילות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

חבילות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם לרוב יהיו מורכבות מניהול עמוד עסקי, הקמת מודעות בפייסבוק הנקרא גם קידום ממומן וכן אופטימיזציה שהיא בעצם ניתוח נתונים של התהליך ושל הקמפיינים.

כמו כן ניהול רשתות חברתיות יכלול תכנון אסטרטגי על בסיס חודשי ותפעול של הדפים העסקיים. הדף העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם הוא כרטיס הביקור של העסק שלך, אנשים בדרך כלל מגיעים דרך תגובות, קמפיין ממומן, שיתופים ולעיתים גם דרך חיפוש מילות מפתח.
תחזוקת הדף העסקי והעלאה שוטפת של פוסטים רלוונטים תעזור לדף לקבל דירוג גבוה יותר וכך החשיפה של העמוד העסקי תעלה משמעותית באופן אורגני.

למי מתאים לפרסם בפייסבוק ואינסטגרם?

ראשית חשוב לזכור שפייסבוק ואינסטגרם, אף על פי שיש להם אותם בעלים, הן לא מתנהגות אותו דבר.
אינסטגרם היא פלטפורמה שנשענת על נראות ותמונות וקהל היעד שלה ברובו הגדול נע בגילאי 14-45 שעיקרו נשים. פייסבוק לעומת זאת היא פלטפורמה שנשענת על תוכן ואינפורמציה, אבל גם על נראות. קהל היעד שלה ברובו בוגר יותר ונע בין גילאי 25 ל65 גם גברים וגם נשים באופן זהה. 

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם, הידוע גם כקמפיין פרסום בפייסבוק ואינסטגרם – הוא דרך מצוינת להגיע אל לקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה.  שיווק נכון באינסטגרם מתבצע על ידי פרסום ממוקד בפייסבוק אשר מאפשר לעסק שלך להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם משתמש בכלים מתקדמים לטירגוט ושיטות שונות להנעה לפעולה כמו הרשמה בטופס לידים, מעבר ישיר לוואטסאפ, מעבר לרכישה באתר ועוד. את הקמפיינים מנהלים דרך מערכת צד שלישי שנקראת מנהל המודעות או Business manager ולא דרך הדף העסקי בפייסבוק. המודעות רצות גם בפייסבוק וגם באינסטגרם במקביל – בהנחה שחיברת כמו שצריך את שני הדפים העסקיים.

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

תקציב מימון לפרסום בפייסבוק מתחלק לשניים :

  • הסכום של מחיר המשווק – הנקרא גם ריטיינר, והוא הולך לטובת עבודת המשווק הכוללת תכנון, הקמה, ניהול ומעקב אחר הקמפיינים, כמו כן הכנה וכתיבה של התכנים, יצירת גרפיקה או עריכת סרטון למודעה ועוד.
  • הסכום שהולך ישירות לפייסבוק – הנקרא גם תקציבי מימון או תקציבי שיווק. בדרך כלל המחיר יהיה בנפרד מהריטיינר של המשווק.
    התקציב המינימלי המומלץ לקמפיין אחד נע בסכום שבין 1000 ל-2000 ש"ח בחודש. ממוצע של 1500 ש"ח בחודש. העלות עשויה להשתנות בהתאם למטרות העסקיות וכן אם יש צורך ביותר מקמפיין אחד. 

  מה כולל השירות?  

No' 1
הקמת תשתיות

פתיחת חשבון פרסום בפייסבוק ועיצוב ראשוני לעמודים עסקיים בפייסבוק ואינסטגרם. כולל אימות נגד חסימות בפייסבוק!

No' 2
תחזוקה שוטפת

תחזוקה ונראות של העמודים העסקיים ומענה הולם לתגובות וביקורות

No' 3
תכנון אסטרטגי

בניית תוכנית מטרות ואסטרטגיה לרשתות החברתיות, גאנט תוכן חודשי ואופטימיזציה שוטפת בהתאם למטרות של בעל העסק.

No' 4
עיצוב גרפי ועריכת וידאו

עריכה גרפית לפוסטים ועריכת סרטונים לרילס או טיקטוק על בסיס חודשי, עריכת סרטונים לקמפיינים ועוד.

No' 5
Storytelling וכתיבת תוכן

הופכים החזון שלך לסיפור יצירתי – כתיבת תכנים לקמפיינים ופוסטים ברשתות החברתיות. על ידי בן אדם אמיתי ולא צאט GPT.

No' 6
ניהול קמפיינים ואופטימזציה

הקמה ומעקב של קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם, בהתאם למטרות של בעל העסק ובהתאם לתקציבי המימון.

צרו קשרצרו קשר

זה מעניין אותך?
אפשר להשאיר פרטים ונשמח לענות על הכל





    תהליך קידום בפייסבוק לרבעון הראשון:

    1

    חודש ראשון

    - שיחת אסטרטגיה המפרטת לעומק את הייחוד בשירותים/מוצרים ואת המטרות העסקיות
    - העברת כל קבצי התוכן הנדרשים (תמונות/סרטונים/המלצות/לוגו)
    - ייצור תכנים וגרפיקות ראשוני לחודש עבודה קדימה
    - סידור הנראות של הדפים העסקיים
    2

    חודש שני

    - העלאת התכנים החדשים
    - הקמת קמפיין
    - מדידת תוצאות בזמן אמת
    - הכנת תכנים לחודש שלישי - במידה ומחליטים להמשיך
    3

    חודש השלישי והלאה

    ללא התחייבות - המשך תלוי בך
    - חקירת התוצאות ומיקוד הקמפיינים (אופטימיזציה)
    - הכנת תכנים לחודש רביעי

    בדרך כלל שואלים אותנו..

    ניסיתי לקדם בעבר והחשבון שלי חסום

    במקרה של חשבון מודעות חסום – הפתרון יהיה פתיחת החסימה או הקמה של חשבון חדש. תלוי במצב החשבון ובעומק הבעיה.

    יש לי עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, זה מספיק כדי להתחיל?

    כדי להתחיל תהליך של ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות נדרשים עמודים עסקיים מחוברים, עם נראות טובה ותוכן שמציג את השירותים או העסק.
    הסיבה לכך היא שלקוחות פוטנציאליים ללא היכרות מוקדמת עם העסק, עלולים לחשוש מיצירת קשר ראשוני ולכן קודם הם יכנסו לקיר לבחון מי העסק, מה הוא עושה?, כמה זמן קיים?, לפעמים גם ילכו לחפש בגוגל.

    חשוב שהעמוד העסקי יראה טוב וישדר אמינות כך שבמבט מהיר של כמה שניות, הלקוח שהגיע מהקמפיין יוכל להבין ולהתרשם. במקרה שלא קיימת תשתית מתאימה, יש צורך בהקמה חד פעמית.
    אם העסק שלך תלוי באתר, למשל אתרי סחר ועסקים שמוכרים אונליין, יש צורך באתר נגיש בעל נראות טובה לחווית המשתמש ולעיצוב באתר יש משמעות גדולה להצלחת הקמפיין.

    כמה זמן עד שרואים תוצאות?

    תוצאות בתהליך נראות לעין בטווח של חודשיים עד שלושה

    מה השירות כולל?

    השירות כולל:
    • פתיחת חשבון פרסום באינסטגרם ופייסבוק
    • תחזוקה ונראות של העמודים העסקיים
    • 4-6 פוסטים או רילסים בחודש כולל עריכת סרטונים
    • כתיבת תוכן לסושיאל
    • מענה הולם לתגובות וביקורות
    • פרסום ממומן באינסטגרם ופייסבוק במקביל

    האם חייב אתר או דף נחיתה כדי להתחיל קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם?

    לא, לא חייב אתר או דף נחיתה כדי לקדם בפייסבוק מכיוון שלרשתות החברתיות יש מערכת שלמה של קליטת לידים, הפנייה להודעה ישירה או לחיוג מהיר, כמו כן הדף העסקי משמש כפלטפורמה להציג את העבודות או השירותים שלך ולכן רצוי שיראה מזמין ומקצועי.